среда, 5. јануар 2011.

Dobro došli, na prvi blog Olivere Katarine.

Uradivši ovu stranicu, želim da pokažem koliko poštujem Oliveru i njen rad. Stranica još uvek nije gotova, u hodu će se dorađivati.
Na ideju da napravim ovako nešto sam došao sasvim slučajno. Pretraživao sam internet, tražeći neke fotografije i informacije o Oliveri, i primetio sam da nema zvaničan sajt. Tako da sam dao sebi slobodu da uradim ovako nešto, u nadi da će ova ideja zaživeti, i da ću ovu stranicu dorađivati, ne samo ja, nego i posetioci, kojih će, nadam se, biti u nekom zavidnom broju.

Želim da zamolim аdministratora zvaniče Oliverine grupe na Fejsbuku da mi ne zameri na kopiranju biografije. 

Unapred hvala na razumevanju.

                                                                                                           Джордже Романов

2 коментара:

  1. Mark Of The Devil (1970)

    http://img841.imageshack.us/img841/1050/vlcsnap2011022315h25m09.png
    Olivera Katarina

    http://img208.imageshack.us/img208/4008/vlcsnap2011022315h31m05.png
    Olivera Katarina

    ОдговориИзбриши
  2. The Tinti Ceramics - Titanium Cup Gasket - Tinti
    Tinti Ceramics - Titanium Cup Gasket. $8.99. Default Title. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. is titanium expensive Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold polished titanium out. Sold out. Sold out. titanium belly button rings Sold out. titanium max trimmer Sold out. Sold out. titanium exhaust tubing Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out. Sold out.

    ОдговориИзбриши